vafalls?

Vadan detta uppehåll med bloggandet? Förstår inte varför bloggen är ute och... och... och... BLOCKWARS är inne?! Okej då, jag förstår varför blockwars är inne, det är faktiskt skitkul. Men varför, VARFÖR ska detta utesluta bloggarna?! VAAARFÖÖÖÖÖR??!!!
Okej, slut på dramat.

"Övning ger färdighet" MY ASS!
Det här för fan ANDRA gången jag rakar mina ben i år, och ÄNDÅ cuttar jag upp massa små skinnbitar. Jag får liksom inte skärsår, utan jag skär som bort små bitar av huden? Hur fräscht är det på en skala? Det blödde jättemycket, och sved gjorde det också.... Fast sen blev jag lite gladare när jag hittade jättesmå söta plåster som är bara runda små pluppar, hihi. Zuperzöta.
Eftersom jag varit inställd en längre tid att det ska vara 15+ imorn (MYTTAR-LINN!) tog jag fram mina gamla shorts för att flasha mina nyrakade, omplåstrade ben. Tyvärr har jag växt ur alla mina shorts, bara från förra sommaren. Det blir till att köpa nya i år igen, antar jag...

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu har jag inget mer att berätta. Gosh asså


Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Men jag har cuttat upp mina ben mer än dig

2008-04-21 @ 20:55:41
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0