stekpanna

Jag måste vara världens snällaste storasyster ibland. Utan överdrift - Jag kan få Ellen att gråta när jag vill. Inget jag utnyttjar allt för ofta, men ibland känns det som om jag faktiskt åstadkommit något när hon lipar lite på grund av mina... upptåg...
Efter att hon och Alva kallat mig "mansdvärg" och "mansdvärgen med världens minsta händer" otaliga gånger, började jag hota dom med att när jag är 30-35 och kommit ut ur fängelset för andra gången ska jag söka upp dom och döda dom med en stekpanna. Alva fnyste och gick därifrån, men jag tog tag om Ellens huvud och började beskriva hur hon skulle dö. För er som är nyfikna skulle jag köra upp stekpannehandtaget i hennes näsa, om och om igen, tills hon bara liknande en liten mensblodklump. Det var kanske i värsta laget, jag erkänner, men det var ganska roligt när hon tillslut började gråta där jag tryckte upp henne mot väggen. Det roligaste var att pappa bara stod där bredvid och skrattade åt mina älskvärda bravader, som för övrigt nu har börjat läsa min blogg. Trevligt värre, hej pappa!
För att snälla till mig lite satte jag mig framför TVn och ser nu på Casper. Zupermyzig film, kan jag tillägga.

Till sist vill jag rikta ett litet meddelande till Bill Murray, förutsatt att han kan svenska och läser min blogg. Varför gör du inte fler filmer, Bill? Varför? Om jag var du skulle jag utnyttja det läge du är i och endast göra fullkomligt bra och roliga filmer tills du inte längre kan.. ööh.. gå. Eller prata. Whatever. DO IT, BILL! FOR ALL OF US!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

HAHAAHHA JAG TRODDE DET STOD MENSDVÄRG HAHAHHAHAHAHAHAH xDDDD

2008-04-03 @ 20:07:19
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Jennie

HAHAHA MANSDVÄRG MED MINIHÄNDER!
Varför MANS-dvärg? Är det.... något du undanhållit för mig?

2008-04-04 @ 13:24:02

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0