sked

Det ligger en använd sked på bordet bredvid mig. Tyckte bara att det var lite ofräscht, that's all...

Sitter och väntar på att spanskan ska börja. Sista lektionen på fredagar, och INNAN lunch också. Det måste ju vara det drygaste i världen. Idag har jag dock skärpt mig och faktiskt bestämt mig för att närvara på lektionen. Eftersom jag oftast skippar dessa lektioner har jag gått miste om massa grammatik och genomgångar om futurum, vilket kan vara lite... errhhm... pinsamt.

Ja, justja! Vi har loppis här på skolan, också. Lördag och söndag, 12-16 och bla bla bla. Okej, de flesta som läser min blogg är ni som går i min klass (eller Jennie och TESS!), men jag VET faktiskt att det är en del andra också. Fast ni kanske inte ens bor i Umeå? I så fall, kom inte hit bara för loppisen. Eller typ... för loppisen och för att få träffa mig. Jag VET, jag är superrolig här på bloggen och allt, men jag KAN bara inte umgås med alla fans som kommer hit och bara bööönar och beeeer mig om lite kvalitétid. JAG HAR FAKTISKT ETT LIV!

Hm? Vad är detta? Anamaria verkar inte komma hit? Lektionen började ju ändå för ett tag sedan... Kanske, KANSKE är det så att hon är frånvarande idag. Kanske har hon ramlat i duschen och ingen sagt det till oss. Eller så ramlade hon i duschen när hon skulle ta sig en snabbis innan vår lektion. Vad ska hända? Spännande, spännande. Fast i och för sig brukar hon vara rätt sen. Hon är ju så liten, och hennes små ben kanske inte kan röra sig snabbare. En sådan liten.... stackare.

Ikväll har Jennie förberett en helkväll för mig och TESS! Det ska bli skönt eftersom jag knappt träffat dom på en vecka eller så.

Nu dör min dator snart... fan. Fortfarande oklart om Anamaria är halvdöd eller om hon kommer... Spännande, spännande.

Ordbajsningar
Postat av: erika

DET VAR LÄNGESEN VI SKEDA!

2008-04-11 @ 16:21:48
URL: http://erikajuh.blogg.se
Postat av: erika

meeeeen ofta jag skämta? vad tusan skulle jag få ut av de?

2008-04-11 @ 22:54:05
URL: http://erikajuh.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0