pust

Jag skojar inte, jag har letat efter nagelfilen i över en halvtimme. ÖVERALLT. Jag blev riktigt, riktigt frustrerad. Skulle mina naglar växa sig så långa att jag inte längre kunde torka min vackra bakdel? Aldrig mer kunna nypa Jennie i hennes vackra bakdel? Tårar trängde ut ur mina veka tårkanaler och jag kände att slutet var nära för mina välidgt små händer som stolta nagelbärare.  Fast sen visade det sig att den låg på det första stället jag redan hade letat på. Heh...

Idag gjorde jag matteprovet, och det gick rätt bra. Ännu bättre var att jag fick det bortgjort så att jag får sovmorgon imorn. Trevligt, minsann! Jag funderar på att lata mig till skolan, eftersom jag då bara har två lektioner, och sen cykla senare på kvällen... Jag ska nämligen äta middag med Jennie och TESS! på stan, och jag orkar ju inte cykla fram och tillbaka till stan två gånger på en dag? Nej, tack. Har man moppe så har man moppe. Och då har man den verkligen. Moppen, alltså.
Efteråt vet jag nog inte vad som händer, kanske lite hit, kanske lite dit. Förmodligen drar jag och TESS! oss tillbaka till Backen och avnjuter House och alla hans busiga upptåg, hihi!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Det ska bli fett med najs imorrn alltså

2008-04-24 @ 20:06:43
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: MORRDEG HÄR

först: ditt namnförslag är den självklara vinnaren, men twist kan förekomma! BILD KOMMER INOM SNAR FRAMTID!

second: TAAAAAAACK :D Vi har kläderna till eget bruk numera, men de är köpta på myrorna & kupan!

2008-04-24 @ 22:01:25
URL: http://morrdeg.blogg.se
Postat av: JENNIE

hahahahaha alltså jag HÖR hur du säger det här: "Har man moppe så har man moppe. Och då har man den verkligen. Moppen, alltså. "

OCH tack för den fina komplimangen om min bakdel. Den uppskattades!

2008-04-27 @ 00:28:04
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0