pullan

Jag vet, jag vet, nu fick jag ju er att automatiskt kolla in bloggen för den där rubriken, men vad ska jag göra egentligen? Jag VET att ni läser min blogg, men varför slut på kommentarer? Endast knäppt, måste jag säga.
Nä, anledningen till att jag skrev "pullan" var att jag och Frida ska dra en pulla. "Dra en pulla" låter supersnuskigt, men det bryr jag mig inte om. Det är Erika som fått mig att säga så. Den meningen är som symboliseringen av mitt nya och gamla jag. Så, "dra en pulla" är egentligen är superdjup mening med mening. Höhö, ordvitsen.

Min sko-situation löste sig i alla fall. Kan inte sluta beundra dom, ett väldigt bra köp. Även om dom har olika storlekar eftersom dom hade sålt min andra sko i storlek 37. Jag köpte den i 38 i alla fall, med inlägg istället. Jaja, skor är inte så intressanta.

Har inte vart på humör de senaste dagarna, kanske tåls att tilläggas. Det var också en anledning till skolkningen i onsdags och tystnaden de senaste dagarna. Tänker inte ursäkta mig själv, påpekar endast att jag inte varit på humör, helt enkelt. Nu ska jag sticka iväg med min käre vän Frida. Trevlig helg.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

DU NÄMNDE INTE ENS ATT JAG KOM FÖRBI IDAG :c
Jag har inte heller vart på humör men men om du vill prata FINNS JAG HÄR :]

2008-04-18 @ 19:05:13
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: victoria

sanningen är att jag inte läser din blogg längre :/ därmed inga kommentarer. ta det inte personligt.. läser typ ingens :(

2008-04-21 @ 15:10:02
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: erika

meeeen jag menar ju mina senaste 10 inlägg juh! typ inga kommentarer. Du trackar alltid min blogg innan du tänker efter!

2008-04-21 @ 19:59:58

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0