plugg

Oooooooooooooooooooooooooooooooooj, vad jag egentligen borde plugga. Du anar inte ens. Jag skickar nu en tyst liten förbannelse på Erika och Vickie som fått mig spela Blockwars på blip.se. Dessutom är jag ju på ett vinnar-streak nu, så jag kan ju inte bara SLUTA? Jag kommer såååå få en enorm guldig, glansig krona före Vickie och Erika, alltså. Bjäbb bjäbb bjäbb bjäbb bjäbb bjäbb

Vår franskafilm blev dock i det roligaste laget, ska ni veta. Hoppas vi kan visa upp den på skolavslutningen eller något liknande. Linn är helt MAGNIFIQUE!

Jag måste laga mat.................................................................... BJÄBB!
Sen ska jag ringa Jennie för att be henne.....ehehe... you know...
usch vad jag är uttråkad.
BJÄBB

Ordbajsningar
Postat av: vickie

fast vem har best rank idag... HOHO

2008-04-10 @ 14:44:21
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0