paris

Nu är det så här att jag och TESS! verkligen SKA till Paris i sommar, och det finns INGEN som kan stoppa oss! Eller ja, förutsatt att jag får jobb, men det ska nog inte vara några problem... hoppas jag. Hur som helst ska vi på ett litet B&B som heter La Village som ligger i/på/under Montmartre, vilket är PARFAIT för oss som egentligen bara vill hänga där och traska omkring. Dessutom ska vi, även om vi lever lite väl fattigt, nog kunna skrapa ihop lite pengar för att shoppa second hand. Shoppa second hand i Paris. DENI!
Jag är så fruktansvärt glad att jag bara vill springa omkring och skrika, men istället cyklar jag fram och tillbaka till skolan och skriver ett upphetsat blogginlägg. Dagens ungdomar... Tyvärr kan ju inte Jennie, den ungdomen, följa med. Hon valde Kvin (Queen) istället, men det är lugnt. I'm cool with that. I can deal with it. Näe, det är faktiskt HELT OKEJ, eftersom jag tänker följa med henne då rocka loss. Rock rock rock rock. Hehe.
image32

Ordbajsningar
Postat av: erika

Jag vill också till ljusens stad, hehehehehhe.
Nämen, vil inte du fara till st. petersburg med mig nångån?

2008-04-02 @ 18:45:39
URL: http://erikajuh.blogg.se
Postat av: TESS!

WIHOOOO PARIS HERE WE COME! :DDDDDDD

2008-04-03 @ 10:26:01
URL: http://modertherese.blogg.se
Postat av: JENNIE

:
D
Snygg smiley VA! Låt oss buga inför Queens allmäktighet!!!
OCH akta er för fransyskornas hår under armarna 8) IHIHIHI
Hannah Abassi ÄLSKAR DIG!

2008-04-04 @ 13:22:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0