nostalgi

Ååååhhh, sitter här hemma hos Josefin Poopuu och tittar på gamla bilder och lyssnar på BnG - You can be what you wanna be. Om ni har hört den här låten förstår ni vad jag menar när jag säger att det är världens roligaste låt. Om ni inte har hört den sörjer jag bara med er. Jag försökte hitta den på YouTube, men den fanns inte. För dålig för YouTube är faaaaan inte bra.
Här kommer lite snygga bilder på mig:


Den ultimata alienbilden på mig:




Observera hur långt hår jag hade (jag hade i alla fall inte MITTBENA!)

image46

Den här bilden hade jag och Josefin väldigt roligt åt. Gissa hur många grodor det finns på bilden?
Jag påstår inte att vi hade världens bästa humor back then, men roligt hade vi ändå. Herreminje.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0