maffiaingrid


Nu blir det favorit i repris, bara för att jag satt och läste igenom min gamla maffiablogg. Jag kom att tänka på att det skulle vara väldigt roligt om jag fick barn nu. Fan vad jag skulle experimentera med ungen, alltså. Typ, lära den fel saker och sånt, som att papegoja hette pannkaka och att Will Ferrell var tant Jennie. Skulle inte det vara kul, så säg?

In other news: Jag fick ett ganska fräsigt halsband av Erika idag som var typ några små glasögon enligt henne, men jag tyckte dom mer såg ut som en sån där mask man har på maskerader eller som inbrottstjuvar har. Hur som helst, jag FICK det här fina halsbandet av henne eftersom hon ändå ville bli av med det. Jag sa då till henne att om det visade sig att jag kunde se in i framtiden med dom skulle hon allt ångra sig. Vi skrattade gott åt mitt lilla skämt - MEN! Tji fick hon allt! Det visade sig nu att jag faktiskt KAN se in i framtiden med halsbandet. JAG LOVAR! Liksom, varför skulle jag ljuga om en sådan sak, va?
Vill ni veta vad jag såg?
KLART NI VILL!
Jag såg hur polygama förhållanden plötsligt blev accepterade i västvärlden, och att då Bill, Andy, Jack, Hugh och Johnny insåg hur mycket de egentligen älskade mig.

Gud, vad jag kunde ha dragit det där längre, men jag är så varm att jag inte orkar.
Nu i slutet kan jag tillägna det här inlägget till Jennie, för det ville hon. Dessutom skriver hon ett helt inlägg till mig, så...


ÅÅÅHHH, VÄRLDENS SÖTASTE LILLA KISSE!!!!
 Cutest Orange Kitten Ever I want to pet him and squeeze him and make him mine--all mine!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Hallå hatar inte du katter?!?!?!?!??! Seee that's why EVERYBODY loves cats!

2008-04-04 @ 21:06:48
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0