huvudvärk

Idag har jag haft ont i huvudet, bara sådär lite så den ligger och lurar hela tiden. Det tröttar ut mig nå' så fruktansvärt. Har inte haft huvudvärk sen jag skaffade mina glasögon (hallelujah praise the lord of glasses!) men nu måste jag dra till drastiska metoder. Kanske rent av gå och BLI FRISK!? Skulle kunna låta som en bra idé om det inte vore för att jag är helt sjuk, ha-ha. Åh, så tråkigt. Säkert bara en Linni som skrattar åt sånt...

Idag har det varit en sån där dag då min förkylning håller på att gå över, men huvudvärken och rethostan sitter kvar. Därför har jag gått och skrattat som en galning hela dagen. Varenda gång jag vill fnissa eller skratta mitt Pluto-skratt så låter det som om jag verkligen håller på att skratta ihjäl mig. Självklart gör ju detta fenomen att jag skrattar ännu mer åt mitt roliga skratt. Så det har varit en rolig dag i alla fall. Önskar jag hade ett sånt här skratt i vanliga fall. Som typ... Idil. Hon har ett sånt där skratt jag skulle vilja ha. Om jag vore hon skulle jag skratta hela tiden. Men det gör ju hon nu också, så det kanske är bäst att vi bara behåller positionerna som vi är i nu, okej Idil? Sluta tjata.

För att få skryta lite grann skulle jag vilja säga att det verkar som om mina föräldrar betalar större delen av Paris-resan åt mig. Det var egentligen en julklapp som skulle gå till spanskaresan, men eftersom den inte blev av så väljer jag pengarna till i sommar istället. Det blir skiiiiitabra, eftersom jag då kan lägga lite mer pengar på att köpa kläder och annat. Inte för att jag är mycket av en shoppare. Inte som Malin eller någon annan, men det kan ju vara skönt att veta att jag har möjligheter...
Superskrytigt det blev här ovan, men jag är ju bara så glad att vi är på väg och att det hela kommer lösa sig.... AAAAAHHHHH, hihihihi.

Ordbajsningar
Postat av: JENNIE?

INGEN KOMMENTERAR! LOSER! 8)

2008-04-29 @ 20:47:11

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0