host

Host, host, host, host, host....
Ojojoj, jag tror jag håller på att få något sorts virus, alltså... Detta bådar då inte bra... Nej, nej...
Näe, okej, jag ska inte ljuga för er. Så istället säger jag ingenting.

Idag har vi haft FNrollspel, och det var ju.... Spännande. Jag var en del av mediagruppen. I början gick jag runt och tog kort, men det slutade med att jag satt och skrev in allt på skolans blogg under mycket stress. Under tiden kom fler och fler med nya intervjuer, uttalanden från de olika delegaterna kom över mailen och andra delegater stormade in på redaktionen för att klaga över att något blivit fel. Herreminje.

Imorgon ska jag klippa av håret. Fett med exciting så ni anar inte. Vet inte riktigt om det kommer bli bra, men vi får välla se. I värsta fall växer det väl ut igen. Kommer lägga ut bilder imorn, do not despair!
Nu ska jag se A Beautiful Mind, för Russel Crowes röst.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Tjejer, visst kan vi äta lunch imorn? Jag har klipptid klockan 10, kommer säkert hinna till lunchen, hehhe... CATHARINAS!

Ordbajsningar
Postat av: NÄE du går GISSA

"I värsta fall växer det väl ut igen" DU KANSKE HAR MONSTERHÅR!

2008-04-15 @ 19:42:44
Postat av: erika

tattar ingrid!!!!

2008-04-16 @ 09:39:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0