hilldog

Hahahaha, asså, jag har verkligen HELT glömt bort hur roligt South Park egentligen är! Har inte sett det på huuur länge som helst! Nu går det nya avsnitt på canal+ som jag ser på, och just det här verkar vara en parodi på 24 där dom ska fixa bomben som sitter upp i Hillary Clintons "murra". Det är kul för att ingen, typ SWAT och alla, vill upp i henne och leta bomben. Dessutom kallar alla henne för "Hill-dog", hahahhahaaaaaaaa. Är det omoget av mig att skratta åt att Cartman förhörsmetod består av att fisa folk i ansiktet? JÄTTEROLIGT! Hhahahahaha, nu blev någon uppäten av Hilldogs murra.

Snart ska jag allt dra mig iväg med Frida och Linnéa och handla lite grejjor till kvällen. Har man reunion så har man. Vi ska göra tacos hemma hos Josefin. Ganska kul att vi gör något vi typ ALDRIG gjort förut som reunion? Väldigt sällan har vi minsann ätit middag tillsammans, nu när jag tänker efter...

Min mens är över, och nu kanske jag börjar bli lite gladare. Woooooooooooooooooho.

Ordbajsningar
Postat av: Jennnnnie

GISSA VEM SOM OCKSÅ TYCKER OM SOUTH PARK!

2008-04-27 @ 00:24:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0