FRUSTRATION

Jag har suttit rejält länge nu för att äntligen klippa ihop franskafilmen. Det börjar med att av någon anledning finns det inte bild på det jag ska klippa ihop, bara ljud. Så jag hade ingen aning om vad jag klippte ihop/hur det såg ut, utan fick gissa mig fram beroende på hur mycket vi skrattade osv. Som om inte det var nog, går det nu inte att spara som en hel film. Projektet går att spara, inte filmen. Så det verkar inte som om det blir någon franskaredovisning imorn. Det är VERKLIGEN inte mitt fel, heller. Jag och min pappa har faktiskt suttit rålänge nu och försökt få det att funka, men ICKET! Det här är värdelöst.

Jag vet att jag tjatar, men nu är jag och TESS! verkligen på väg. På onsdag ska vi boka flygbiljetter, nog för att jag redan bestämt mig för vilket flyg vi ska ta. Lite dyrare, men bättre och.. ööh... händigare. Eller nåt. Slipper man fara ända ut till Skavsta från Stockholm.
Har också haft ett mindre samtal med pappa om vad man ska tänka på, pass, biljetter, säkerhet, osv. Ungefär PRECIS samma saker sades som när jag hade samtalet med mamma förut. Men det gör inget, det är kul att prata om mina och TESS!s äventyr *superexalterad smiley*
Fan vad jag saknar smilisar här på bloggen, alltså. Det är ju här om någonstans man vill visa vad man har för känslor...

Nä, jag är fortfarande upprörd över franskafilmen. Faaaaaaaaaaaaaaan också.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Windows movie maker sucks balls. Premiere is the shit

2008-04-28 @ 20:06:50
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0