frippa

Okej, nu är det ju så här att jag har fått ett nytt mål i livet: Försöka få bort ALL sorts femininitet ur mitt utseende. Jag har snart lyckats, men jag har fortfarande bröst och andra saker att ta itu med. Goda nyheter, i alla fall - MITT HÅR ÄR KORT! HEHEHEHHE
Jag skojade faktiskt bara med det där feminina, så våga inte komma med någon dum kommentar imorgon om att jag ser ut som en pojke. Tänker inte uppleva gamla minnen från fyran!!!

Idag har jag bara strosat omkring, måste jag säga. Klockan 10 for jag till WISH och klippte håååret, sen stack jag och Jennie till östra och såg på när Söthannas band spelade. Dom är så HIMLA bra, skulle lugnt köpa deras skiva... om dom hade en, alltså... *vink till alla skivbolagschefer som läser min blogg*
Efter det smugglade jag till lite mat åt Jennie på Droskan, och det var zuperbuzigt, men ganska gott. Något som var HELT otroligt är att jag hittade ett par SKOR! HALLELUJAH! TYVÄRR fanns så klart inte den andra skon av paret? Så dom ska leta vidare och sen ringa mig... gooooosh.

Kom just på att Nora faktiskt brukar läsa min blogg.. heheh... aja, man måste få skolka lite då och då. Jag har fan inte varit borta på hela året? DET SKA BLI ÄNDRING.

Till sist en bild på mitt vackra hår:
image47

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

JÄTTEFIIIIIIIIIIIIINT :DDDDD

2008-04-16 @ 19:44:38
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: HÄHÄHÄHÄ RAUR

FINIZ FNIZZ!

kram från din vän jennie.

2008-04-16 @ 21:21:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0