delfin

TESS! skickade just det roligaste jag någonsin varit med om. www.svedimf.3w.se är sidan för dig som egentligen är en delfin. Det är det Svenska delfin-i-människokropp-förbundet.
image35

Älskade den där lilla... hrrm.. bilden. Vill också gärna quota vad som stod på deras FAQ-sida:

Uppmanar ni till sexuella relationer med delfiner?
Förbundet har ingen policy beträffande sex med delfiner eller andra djur, så vi uppmanar inte till tidelag. Förgripelser på delfiner är vi självfallet helt emot. Vi önskar inte skada våra artfränder.

Jag tycker att delfiner är lite smågulliga; betyder det att jag är en delfin då?
Detta är vårt svar: Nej, det betyder inte att du är en delfin. Vi som känner oss som delfiner, har känt just detta under en betydande del av våra liv. Att man är delfin är inte någonting man bara kommer på eller bestämmer sig för i en handvändning. SVEDiMF är tyvärr ingen organisation för människor som tycker om delfiner, även om sådana organisationer givetvis bör stödjas, enligt vår mening.

Jag vill bli medlem bara för att kunna skryta med det. Dessutom vill jag ha en tröja som det står "I'm a dolphin trapped in a human body" på. Ni behöver inte säga nåt, jag vet att ni är avis.



Ordbajsningar
Postat av: JENNIE!

hahahahahah ALLTSÅ! Det finns ALLT möjligt! *skrock skrock*

2008-04-14 @ 18:11:48
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0