bebis

Jag är gravid.

Jag har just slösat bort en söndagskväll med att baka cookies (som ingen gillade?!!?!??!?!) och se ERAGON! Min recension av Eragon: Light lame-ass version av sagan om ringen för bebisar, helt enkelt. Jag blir så besviken när jag ser såna här dåliga filmer. Liksom, tänk om våra barnbarns barn vill sätta sig ner i framtiden och se någon av filmerna som gjordes på sina förfäders tid. Dom kollar upp någon som var lite lättsam fantasy som verkade bli SÅ himla poppis, och ser självklart Eragon. Det kommer bli en kväll dom aldrig får tillbaka på samma sätt som jag aldrig kommer få tillbaka den här kvällen. Det är inte ofta jag känner så, att jag ångrar att jag har gjort något, men ikväll är en sådan kväll. Fast lite roligt var det allt med att Alva bara satt hela tiden och tjöt om att det var en bebis som skrivit boken, och Ellen (nyfärgat med svart hår, btw) ville att alla skulle bajsa - på varandra, på draken osv...

Idag har jag spenderat större delen av dagen med att sitta på www.i-am-bored.com och kolla roliga quizzar och grejer. Det finns faktiskt huuuuur mycket som helst där, och har man riktigt tråkigt kan man sitta hur länge som helst. Den sidan är värt ett besök.
Nu ser jag på Room 401, och jag måste erkänna att det skrämmer mig väldigt mycket. Det känns skönt att se det med pappa, dock, för han är så skeptisk till allt så man vill inte låta sig bli skrämd.
Nu ska jag...eeeh... ZzzZZzzZZZZzZZZZzzzZZzzZZZZzzzZzzzZZzZZZZZzzzZz IF YOU KNOW WHAT I MEAN

Ordbajsningar
Postat av: malin, din favorit

alltså hahaha jag drömde att vickie hade fött barn och jag var gravid!!!! läskigt..

2008-04-07 @ 09:54:58
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: victoria

MEN DOM KoMMER SE HARRY POTTER FATTAR DU VÄL!!!!

2008-04-07 @ 17:41:23
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0